Vissza a főoldalra
Vissza a főoldalra

Panaszkezelés

Tisztelt Ügyfelünk!

Célunk, hogy Ön minden szempontból elégedett legyen szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Tudjuk azonban, hogy minden szervezet működése során előfordulhatnak olyan esetek, amelyekkel kapcsolatban ügyfeleink megalapozott panasszal élhetnek.

Jelen tájékoztatónkkal szeretnénk segíteni Önt abban, hogy véleményét, panaszát egyszerűen és eredményesen juttassa el részünkre annak érdekében, hogy az gyorsan megoldódjon. Az alábbiakban összefoglaljuk az Ön által igénybe vehető panaszbejelentés rendjét.

Szóbeli panasz

Amennyiben megítélése szerint az Ön által kifogásolt eljárás a helyszínen megoldható, vagy egyszerűen orvosolható, esetleg információhiányon vagy félreértésen alapul, kérjük, forduljon:

ügyfélfogadási időben személyesen vagy telefonon (+36-1-688-1724) munkatársainkhoz.

Munkatársaink igyekeznek valamennyi kérdésére választ adni. Amennyiben a társaságunk részéről elkövetett hibára derül fény, kollegáink tájékoztatni fogják a hiba orvoslásának módjáról is.

Írásbeli panasz

Amennyiben észrevételeit részletesen és maradandóan kívánja jelezni, vagy esetleg szóbeli panaszát nem az Ön teljes megelégedésére orvosoltuk, Önnek lehetősége van írásbeli panaszbejelentést tenni. A szükséges adatok teljes körű megadása érdekében egy Panaszbejelentő Nyomtatványt dolgoztunk ki. A nyomtatvány a lap alján letölthető és e-mailben is elküldhető az indoteklizing(kukac)indoteklizing.hu címre.

Amennyiben faxon vagy postai úton kívánja panaszát megtenni, ugyanezen Panaszbejelentő Nyomtatvány elküldésével megteheti:

Indotek Lízing Zrt., fax: +36-1-273-08-67, levelezési cím: 1148 Budapest, Kerepesi út 52.

A panasz-bejelentést a beérkezéstől számított 30 napon belül (kézbesítési idő) igyekszünk az Ön részére megválaszolni. Amennyiben a panasz jellege miatt a fenti határidő nem tartható, az ügyintézési idő hosszabbításáról és annak indoklásáról külön értesítést küldünk.

Előfordulhat, hogy a panasz kivizsgálása során kiegészítő információkra lesz szükségünk az Ön részéről. Ebben az esetben kérjük ilyen irányú megkeresésünk mielőbbi megválaszolását.

A panasz társaságunkon kívüli bejelentésének, orvoslásának lehetőségei

Amennyiben esetleg a fenti utak egyike sem jár az Ön számára kielégítő eredménnyel, akkor a következő jogorvoslati lehetőségek állnak rendelkezésére:

  • a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének Ügyfélszolgálati Főosztályához fordulhat (1013 Budapest, Krisztina krt. 39. Levélcím: 1534 Budapest BKKP Postafiók 777),
  • bírósági keresettel a területileg illetékes bírósághoz fordulhat.

A PSZÁF fogadja a panaszokat és megküldi Társaságunknak kivizsgálásra egyben tájékoztatást kérve az eredményről, azonban nem avatkozhat be Társaságunk és ügyfeleink polgári jogi (szerződéses) viszonyaiba. A Felügyelet által kialakított vélemény nem perdöntő, egy esetleges perben a bíróságot nem kötelezi. A Felügyelet által Társaságunknak továbbított írásbeli bejelentést kötelesek vagyunk érdemben kivizsgálni, és ennek eredményéről Önt, illetve a Felügyeletet tájékoztatni.

Reméljük, hogy tájékoztatónk minden panaszbejelentéssel kapcsolatos kérdésére választ adott. Amennyiben további információkra lenne szüksége, kérjük, forduljon bizalommal munkatársainkhoz (+36-1-688-17-24).

Tisztelettel:
Indotek Lízing Zrt.